WeTu Analytics

Los Colibris Casitas

Kochamy tę nieruchomość tak bardzo, że nie tylko tam, gdzie zbudowaliśmy nasz hotel, ale także nasz dom. Wybraliśmy to miejsce na zboczu wzgórza ze względu na jego niesamowite naturalne piękno. Podobnie jak w przypadku naszego domu, każdy dom i casita Los Colibris ma naprawdę wspaniałe widoki na Ocean Spokojny i oazę gajów palmowych. Często nie tylko widzimy wieloryby z naszych łóżek i tarasów, ale słyszymy wielkie whooooshes, gdy wylewają powietrze na powierzchnię, i niesamowite plamy, jak samce oddają się wielorybów ogona, aby zaimponować przechodzącym kobietom. Często jesteśmy zachwyceni widząc promienie manty skacające przez powierzchnię oceanu, a my słyszymy klapy, klapy, klapy ich ciał łączących się z oceanem tylko po to, by znów wznieść się.

Tereny Los Colibris są wypełnione zarówno rodzimymi roślinami, jak i tymi importowanymi przez misjonarzy i innych wczesnych podróżników Baja, a ta obfitość życia roślinnego przyciąga wiele rodzajów ptaków, w tym kolibris lub kolibry, dla których właściwość jest nazwana, a także gatunki endemiczne do Baja California Sur takich jak Szary Thrasher, Yellowthroat Beldinga i Koliber Xantusa. W okolicy Los Colibris odnotowano ponad 150 gatunków ptaków. Mamy pubished dwie książki świętujące rośliny i ptaki na prpoerty, Birding in Baja California Sur i Baja Blooms: Ogrody Los Casitas, obie z niesamowitymi zdjęciami Kaia Thomson.

Todos Santos to kolonia artystów, a Los Colibris odzwierciedla tętniącą życiem kreatywność miasta, z dziełami lokalnych i odwiedzających artystów we wszystkich pomieszczeniach i na terenie, w tym rzeźby Fish Bench i Sierra Mandala Wesa Horna, Studies in Red and Blue Steve'a Thurstona, Paseo del Mar i La Montana Brilliante przez Jill Logan, Iker Colibris Cafe Mozaika podpisana przez Donnę Billick, Los Colibris Mosaic Tami Zweig i Santa Barbara School of Mosaic Art, Mangrove Montage przez Tori Sepulveda i jej klasa sztuki, kinkiety dykwy Scotta i Marii Cole, Heaven on Earth print Jos Sanchez, Untitled Study autorstwa Erick Ochoa, La Casita przez Nanette Hayles i wiele więcej. I tak łatwo jest znaleźć tych artystów i tak wielu innych zaledwie kilka minut jazdy od Los Colibris Casitas.

Rozpoczęliśmy budowę Los Colibris w 2004 roku, dodaliśmy basen i wannę z hydromasażem w 2010 roku, a w 2014 roku zbudowaliśmy kawiarnię Iker's Colibris, aby zaoferować śniadania i lekcje gotowania dla naszych gości z Chef Iker Algorri. W 2017 roku zakończyliśmy Babisuri House, piękny staranował budowę ziemi z 3 duże, wózki inwalidzkie dostępne apartamenty. Posiadamy również i obsługujemy Todos Santos Eco Adventures, więc chętnie zorganizujemy dla Ciebie zajęcia, takie jak wędrówki, kajakarstwo, surfing, obserwowanie ptaków, jazda konna, wspinaczka skałkowa, wędkarstwo, obserwowanie wielorybów, nurkowanie z lwami morskimi, pływanie z rekinami wielorybimi, obóz żółwia morskiego, wizyty w garncarzach górskich — i Więcej! Posiadamy również i obsługujemy Camp Cecil, nasz luksusowy obóz namiotowy na Isla Espiritu Santo, który jest doskonałym wyborem dla osób, które lubią być dokładnie rozpieszczane w nieskażonej przyrodzie. Espiritu Santo jest rzeczywiście tam, gdzie się poznaliśmy, zakochaliśmy się i zaczęliśmy kręcić marzenie, którym jest teraz Los Colibris Casitas, Todos Santos Eco Adventures i Camp Cecil. Mamy nadzieję, że przyjedziesz zrobić trochę Baja California marząc z nami.