WeTu Analytics

Uis Elephant Guesthouse

Full-day Brandberg Excursion - Min. 2 Pax

Po wczesnym śniadaniu wyruszyliśmy całkowicie przez suche koryta rzek na zachód w kierunku góry Brandberg. Badamy części rzeki Ugab w poszukiwaniu słoni dostosowanych do pustyni i wybieramy się na szybką kąpiel w jednym ze stałych basenów u podnóża góry.

Cena zakwaterowania obejmuje piknikowy lunch, wodę i napoje bezalkoholowe.

Sundowner Drive - Min. 2 Pax

Wyjeżdżamy na malowniczej jazdy naturą w samochodzie safari 4x4 do pięknego zachodu słońca. Tutaj relaksujemy się i podziwiamy zapierające dech w piersiach widoki, niektóre drinki i przekąski.

Niektóre napoje i przekąski są wliczone w cenę napędu.

Elephant Drive - Min. 2 Pax

Rano lub po południu 3-4 godziny jazdy z pensjonatu w kierunku góry Brandberg. Badamy piaszczyste koryto rzeki w poszukiwaniu nieuchwytnych słoni dostosowanych do potrzeb pustyni.

Napęd zawiera wodę pitną.

3 Nights Brandberg Hiking Experience Package

Nasze wędrówki Brandberg są ściśle zależne od dostępności i należy je wcześniej zarezerwować
do przyjazdu (co najmniej 4 tygodnie wcześniej).

Nie zaleca się od listopada do marca ze względu na upał.

Pakiet jest dostępny tylko dla grupy min. 4 osób i zawiera następujące elementy:
1 noc Uis Elephant Guesthouse (DBB).
1 noc Brandberg wędrówki i spanie (DBB + pakiety obiadowe).

Na wędrówkę:
1 przewodnik.
Wszystkie niezbędne pozwolenia.
Plecak i sprzęt do spania.
Jedzenie i woda.

Wymagany poziom sprawności:
Teren wymaga odpowiedniego obuwia, trochę równowagi, i ciężkiej pracy. Brandberg nie jest łatwą wspinaczką i opodatkowuje nogi i ciało.

Brandberg Hiking Pełny plan podróży:

Dzień 01 - Przyjazd do Uis Elephant Guesthouse. Wieczorem, następnego dnia będziemy mieli odprawę w ramach przygotowań do wielkiej wędrówki. Po wprowadzeniu pakujemy nasze torby i przydzielamy żywność i sprzęt.

Dzień 02 - Po wczesnym śniadaniu jedziemy około 1 godziny do podnóża Brandbergu po zachodniej stronie. Po krótkiej odprawie, jesteśmy wyłączeni o 09:00 i cieszymy się delikatnym wprowadzeniem z coraz większymi stokami. Co pół godziny zatrzymujemy się na krótki oddech. W zależności od poziomu sprawności naszej grupy powinniśmy dotrzeć do naszego miejsca na lunch do godziny 13:00. Tutaj odpoczywamy nieco dłużej w cieniu, zanim zajmiemy się ostatnimi 2 godziny na obóz. Powinniśmy być w naszym nocnym miejscu przez około 16h00. Odpoczywamy i zwiedzamy okolicę. Kolacja jest przygotowywana dość wcześnie i idziemy spać, gdy tylko zrobi się ciemno.

Dzień 03 - Budzimy się przed wschodem słońca, aby napić się kawy i śniadania. Gdy tylko będzie wystarczająco lekki, aby chodzić, odchodzimy. Powinniśmy być na skraju góry na krótko przed rozpoczęciem
rzeczywiste zejście, tak jak pierwsze światło dotyka horyzontu. Spędzamy trochę czasu ciesząc się tym
majestatyczny spektakl. Stąd kontynuujemy w dół z regularnymi przystankami. Cała dzisiejsza podróż trwa około 4 godzin. Po powrocie do naszego pojazdu pierwsze drinki smakują wyjątkowo dobrze. Przenosimy się z powrotem do Uis Elephant Guesthouse na lunch. Popołudnie jest w wolnym czasie. Nocleg w Uis Elephant Guesthouse.