WeTu Analytics

Uis Elephant Guesthouse

Standard Room

(4 Kamers)

Onze 4 standaardkamers bevinden zich rondom het hoofdgebouw. Ze hebben allemaal een eigen badkamer (douche, wastafel, toilet). Alle kamers zijn uitgerust met twee eenpersoonsbedden, een kaptafel, airconditioning en muskietennetten.

Luxury Room

(5 Kamers)

Onze 5 luxe kamers zijn ruimer dan de standaardkamers met de mogelijkheid om een extra bed in te zetten voor een kind jonger dan 12 jaar. Ze hebben allemaal een eigen badkamer (douche, wastafel, toilet). Alle kamers zijn uitgerust met twee eenpersoonsbedden, een kaptafel, een loungestoel, airconditioning en muskietennetten.

Suite

(3 Kamers)

Onze 3 suites zijn twee verdiepingen met een ingebouwd houten dek als voor een slaapkamer en een loungeruimte en badkamer op de begane grond. Ze hebben allemaal een eigen badkamer en zijn uitgerust met twee eenpersoonsbedden, een kaptafel, airconditioning en muskietennetten. De loungeruimte bestaat uit een kleine kitchenette, een slaapbank,

en nog wat loungemeubels.

2-Night Sleep-Out Package/Standard Room

(4 Kamers)

1 overnachting kamperen onder de sterrenhemel (DBB) + 1 overnachting Uis Elephant Guesthouse Standard Room (DBB).
NB: Het is standaard om de eerste avond te kamperen, maar dit kan naar eigen inzicht van het management van het pension worden gewijzigd.
Een minimum van 4 personen is vereist. Als er echter 1-3 personen zijn, geldt er een toeslag voor 3 personen, 2 personen en 1 persoon.
Het maximum aantal personen is 8. Voor een aanvraag voor meer dan 8 personen zouden we een nieuwe offerte moeten maken, omdat we extra apparatuur zouden moeten huren, enz.

Accommodatie voor onze gasten is voorzien in moderne tenten in koepelstijl. De tenten bieden comfortabele bedden, bestaande uit een brancard, een volledig opgemaakt bedrol en een kussen. Als het toch wat frisser wordt, vooral in de winter, zorgen we voor extra dekens voor het ultieme comfort van onze gasten. We zorgen voor wassingen en zorgen voor privacy en comfort op de wildste locaties.
Het avontuur begint met een rit bij zonsondergang in de late namiddag. Na zonsondergang worden de klanten naar het kamp gebracht dat voor hun aankomst is opgezet. De gasten kunnen genieten van een verfrissend drankje terwijl ze rond de open haard zitten. Later op de avond wordt er een warm avondmaal bereid op de
vuur. Na het eten kunnen de gasten heerlijk rond het vuur zitten, luisteren naar de geluiden van de wildernis en naar de sterren erboven staren. Als de dageraad aanbreekt, begint onze dag met hete filterkoffie/thee en beschuit rond het vuur. De gasten worden dan op tijd teruggebracht naar het gastenverblijf voor een overheerlijke
ontbijt. De rest van de dag is ter vrije besteding. Geniet van een duik in het zwembad in de weelderige tuin of rijd naar buiten om de beroemde rotstekeningen van de „White Lady” te bezoeken. Of boek een Elephant Drive bij het pension (voor eigen rekening).
Het arrangement is inclusief diner, bed & breakfast (drankjes zijn voor eigen rekening).

Beschrijvingen zijn slechts richtlijnen. Actuele logistiek naar eigen goeddunken van de gids. Onder voorbehoud van

2-Night Sleep-Out Package/Luxury Room

(4 Kamers)

1 overnachting kamperen onder de sterrenhemel (DBB) + 1 nacht Uis Elephant Guesthouse Luxury Room (DBB).

2-Night Sleep-Out Package/Suite

(3 Kamers)

1 overnachting kamperen onder de sterrenhemel (DBB) + 1 nacht Uis Elephant Guesthouse Suite (DBB).

Stand-Alone Sleep-Out

1 nacht kamperen onder de sterren (DBB).
Het minimum van 4 personen is vereist.
Het maximum aantal personen is 10. Voor een aanvraag voor meer dan 10 personen zouden we een nieuwe offerte moeten maken, omdat we extra apparatuur zouden moeten huren, enz.

vuur. Na het eten kunnen de gasten heerlijk rond het vuur zitten, luisteren naar de geluiden van de wildernis en naar de sterren erboven staren. Als de dageraad aanbreekt, begint onze dag met hete filterkoffie/thee en beschuit rond het vuur. De gasten worden dan op tijd teruggebracht naar het pension voor een heerlijk ontbijt voordat ze naar hun volgende bestemming vertrekken.
Inclusief diner, bed & breakfast (drankjes zijn voor eigen rekening).

3-Night Brandberg Hiking Package

Onze Brandberg-wandelervaringen zijn strikt afhankelijk van beschikbaarheid en moeten voor aankomst worden geboekt (ten minste 4 weken van tevoren).
Niet aan te raden van november tot maart vanwege de hitte.
Vereiste conditie - het terrein vereist goed schoeisel, wat balans en hard werken. De Brandberg is niet makkelijk te beklimmen en is belastend voor benen en lichaam.

Het pakket is alleen beschikbaar voor een groep van min. 4 personen en bevat het volgende:
- 1 overnachting in Uis Elephant Guesthouse (DBB)
- 1 nacht wandelen en uitslapen in Brandberg (DBB+ lunchpakketten)

Voor de wandeling:
- 1 gids
- alle benodigde vergunningen
- rugzak en slaapuitrusting
- voedsel en water.

Dag 01 - Aankomst in Uis Elephant Guesthouse. 's Avonds hebben we een briefing ter voorbereiding op de grote wandeling van de volgende dag. Na de introductie pakken we onze koffers in en verdelen we voedsel en apparatuur.

Dag 02 — Na een vroeg ontbijt rijden we ongeveer 1 uur naar de voet van de Brandberg aan de westkant. Na een korte briefing vertrekken we om 09.00 uur en genieten we van een rustige introductie met steeds groter wordende hellingen. Ongeveer elk half uur stoppen we voor een korte adempauze. Afhankelijk van het fitnessniveau van onze groep moeten we om 13.00 uur op onze lunchplek zijn. Hier rusten we wat langer in de schaduw voordat we de laatste 2 uur naar het kamp gaan. We zouden rond 16.00 uur op onze overnachtingsplek moeten zijn. We rusten uit en verkennen de omgeving. Het eten wordt vrij vroeg klaargemaakt en we gaan slapen zodra het donker wordt.

Dag 03 — We worden voor zonsopgang wakker om koffie te drinken en te ontbijten. Zodra het licht genoeg is om te lopen, vertrekken we. We zouden aan de rand van de berg moeten zijn kort voordat we beginnen met de
daadwerkelijke afdaling, net op het moment dat het eerste licht de horizon raakt. We brengen wat tijd door met genieten van dit majestueuze spektakel. Vanaf hier rijden we verder naar beneden met regelmatige tussenstops. De hele reis duurt vandaag ongeveer 4 uur. Eenmaal terug bij onze auto smaken de eerste drankjes bijzonder goed. We gaan op tijd terug naar Uis Elephant Guesthouse voor de lunch. De middag is ter vrije besteding. Overnachting in Uis Elephant Guesthouse.